UN CENTRE SOLIDARI

divendres, 25 de març del 2011

EXCURSIÓ DE SANT MIQUEL DEL FAI AL PUIG D'OLENA

Després d'uns dies de pluja, anar a Sant Miquel del Fai era garantia de trobar els salts dels rius Rossinyol i Tenes ben plens. Vam sortir de Sarrià un grup de vint-i-nou persones en un dia assolellat i les expectatives no ens van decebre. El conjunt de l'antic monestir, els cingles i els salts d'aigua era espectacular i ens va oferir vistes de gran bellesa.

La pujada per corriols ens va portar per les masies de Can Cabanyals i Can Sans, on vam esmorzar. A dalt del cim vam trobar l'antic sanatori on va fer estada el poeta Màrius Torres des de 1935 fins la seva mort el 1944. En record seu vam llegir l'anomenat Cant espiritual i el poema Dolç àngel de la mort.

Ja de baixada vam passar per altres masies -La Rovireta i Can Torres- el pou de glaç de Les Ferreries i el molí de Llobateres.Seguint el curs del riu Tenes per un camí emboscat vam tornar a Sant Miquel del Fai on els cotxes encara ens esperaven. Us convidem a veure les imatges a l'apartat Fotografies del Centre i a gaudir de la propera excursió que farem al Corredor.