UN CENTRE SOLIDARI

divendres, 23 de maig del 2014

PURI ROMERO. DIRECTIVA DEL CP SARRIÀ SECCIÓ FUTBOL

Es prou conegut que la presència femenina en el món del futbol consisteix en una gran i apassionada participació com a públic, en un creixent però encara petit nombre de jugadores, i en una minsa integració de dones en els equips directius. Al C.P. Sarrià, la secció de futbol del Centre, ja fa un cert temps que tenim "directives", a més de directius. La seva presència, però, encara és un fet noticiable i així ho ha entès la revista La Fada en publicar, en el seu darrer número, una entrevista a una d'elles.

Entrevista a Puri Romero, 
directiva del C.P. Sarrià 
Per Evarist Giner

Per què la Puri al C.P. de Sarrià?

La meva vinculació al club va començar pel meu pare i el meu germà. Ells sempre van estar al club pràcticament tota la seva vida. Sobretot el meu pare, des de jugador, passant per delegat, sent entrenador i finalment directiu del club. Un cop el meu fill va decidir practicar aquest esport, ni ell ni jo vàrem dubtar que era el millor equip per jugar una tercera generació “Romero”. Per a mi el CP. de Sarrià ha estat la meva segona casa i espero que ho sigui durant molt temps. Sobretot en aquests últims anys tant difícils per a mi, ja que el meu pare i el meu germà malauradament ja no estan entre nosaltres. En el club he trobat un gran suport i recolzament de totes lespersones que el formen, des de la directiva, equip de delegació, cos tècnic, pares,mares i nens.

Quina és la teva tasca a realitzar dins el club?

La meva primera tasca en el club va ser com delegada. Un any més tard em varen proposar ser coordinadora de futbol set, per fer d’enllaç entre les família i el club des de l’escola, passant per pre-benjamins, benjamins i alevins. I des del passat mes de setembre formo part de la Junta Directiva.

Quines funcions de les que estàs realitzant és la més complicada?

El fet de ser membre de la junta directiva significa que tens que assumir molta més responsabilitat, ja que s’han de prendre decisions que a vegades no agraden a tothom, però sempre pensant en el bé del club. En aquest context treballar per la millora del club és una tasca, més complicada del que sembla, ja que hi ha molta feina a fer per tirar endavant 25 equips, amb les respectives problemàtiques quecadascun d’ells poden tenir.

T’agradaria que hi hagués més presència femenina en el club?

Clar que m’agradaria tenir més presència femenina!!! La visió d’una dona és moltimportant en tots els aspectes i més en aquest món que no deixa de ser encara molt masclista. Vaig als camps, i per sort cada vegada menys, però encara s’estranyen de trobar una dona delegada o directiva d’un club de futbol. El nostre President ho té molt clar, les dones també som una part important pel club.

Com concilies la vida del club (reunions, partits, celebracions...) amb la vida personal?

Bé aquesta pregunta per a mi és complicada de respondre. Jo parteixo de la base que sóc una apassionada del futbol i la meva parella no. A casa tenim els papers intercanviats. Encara que tinc tot el recolzament per part de la meva família no deixa de ser un xic complicat el compaginar les tasques professionals, familiars i esportives, el que cal és molta organització i sobre tot com abans he esmentat passió i il·lusió per fer-ho. 
 

Quin futur vols pel C.P. de Sarrià?

Primer de tot m’agradaria que el “Pitu”, el nostre President, estigues molts anys entre nosaltres, ja que per a tots ha estat i estarà el nostre referent. També m’agradaria poder estar sempre il·lusionada com ara per seguir. Hi ha molta feina a fer, hem crescut amb el CP i molts nens i joves depenen de la nostra empenta per poder practicar el futbol en el nostre barri. La meva experiència adquirida durant aquestes temporades, em permetrà treballar per corregir errors i per realitzar millorares en tots els sentits. Espero que tot l’equip de delegació i els membres de la directiva, és a dir els meus companys i companyes. seguirem treballant per a tenir un club cohesionat, treballant fort com fins ara i fent una tasca desinteressada.

Deixeu-me dir per acabar que encoratjo a tots els nens i joves a seguir creixent plegats, això vol dir per aquells que ja són del nostre Club i per aquells que volen ser-ho. I puguem seguir fent barri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada