UN CENTRE SOLIDARI

dimarts, 17 de febrer del 2009

LA CRÒNICA DE'N PITU

En Pitu és un històric del Centre. Vinculat amb la secció de futbol, ens ajudarà a fer periòdicament una crònica dels progressos del C.P. Futbol.

Entrevistadora: com ens ha anat la setmana?
Pitu: aquesta setmana passada van jugar els 14 equips que tenim. Vam tenir molt bons resultats, una setmana d'aquestes que jo dic que és bona. També vam tenir problemes. Vam estar per Badalona i un àrbitre ens va fastiguejar molt. El partit havia de ser nostre i ens va anular un gol molt tontament. L'equip contrari va rodejar l'àrbitre, van intentar agredir-lo i llavors ens va anular el gol. Clar, aquestes coses saben molt greu perquè els nanos estan treballant i estan amb una fe gran per guanyar el partit perquè van segons classificats. Són el Cadet B. Encara vam tenir sort de treure l'empat.
Els juvenils, que estan a primera divisió, van fer un molt bon partit, van guanyat 5 a 1! El Cadet, que també està a primera divisió, va jugar a Ca'n Caralleu i va guanyar 5 a 2. L'aleví, també a primera divisió, va guanyar 4 a 0 a l'Arabic. La resta d'equips van treure tots bons resultats. Va ser una setmana bona. Cada setmana m'agradaria tenir-la com aquesta passada!

E: així que els jugadors tenien bona actitud?
P: Sí, sí! Els jugadors molt bé! Treballen molt, aquesta és la veritat. Els entrenadors els fan treballar molt. Ahir al vespre precisament vaig estar a Ca'n Caralleu. No hi pujo mai perquè fa molt fred, per a mi ja no són hores per pujar a Ca'n Caralleu a passar fred. Però ahir vaig pujar-hi a veure entrenar al juvenil i vaig disfrutar. Hi posen una gran fe i una gran moral per no perdre la categoria uns i per pujar els altres, si podem.

E: destacaries algun equip en especial aquesta setmana?
P: jo destacaria aquesta setmana el juvenil A, de primera divisió, que va jugar fora però va treure un resultat molt bo. No ens l'esperàvem pas! Perquè portava uns dies no gaire bonets i vam guanyar 2 a 7. Jo crec que s'ha de destacar aquest resultat i aquest equip que va fer un gran partit segons el seu entrenador. M'ho han explicat, jo no vaig poder-hi anar. Que a tots els partits tampoc hi arribo!

E: destacaries algun jugador?
P: jo no en destacaria cap. Per a mi tots són iguals. Tots molt be!

E: quins són els objectius de la temporada?
P: la idea és mentenir-nos a les categories que estem a primera divisió. La il·lusió nostra seria que l'infantil pugés i així tindríem tots els equips a la categoria superior. Està complicat però encara tenim molta esperança.

L'entrevista fa referència als partits que va jugar el C.P. Futbol el cap de setmana del 7 i 8 de febrer. Properament sabrem més sobre l'evolució del nostre club.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada